Fundacja Harcerstwa Centrum Wychowania Morskiego ZHP
Biura: ul. Bolesława Prusa 9-11, Gdynia 81-431
Siedziba Główna: Al. Jana Pawła II 5, 81-345 Gdynia

tel./fax 58 620-90-37
email: cwm@zhp.pl

Fundacja Harcerstwa Centrum Wychowania Morskiego ZHP poszukuje do pracy w biurze w Gdyni

        SPECJALISTY DS. MARKETINGU I WYDARZEŃ

osoby, która lubi ludzi, lubi z nimi pracować, jest otwarta, szczera, pogodna, ma poczucie humoru, ale też jest sumienna, zorganizowana i obowiązkowa. Oczekujemy rozumienia misji CWM, zaangażowania w pracę – ale nie poświęcenia dla pracy, efektywności i skuteczności działania.


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

  • Koordynację działań marketingowych CWM ZHP,
  • Opracowanie, zamawianie, odbiór odzieży reklamowej CWM ZHP (polary, koszulki, softshele) i gadżetów reklamowych,
  • Przygotowanie tekstów i funkcjonowanie strony internetowej CWM ZHP,
  • Obsługę social mediów CWM ZHP (Facebook, Instagram, Flickr)
  • Współpracę z mediami,
  • Kontakt z niektórymi grupami klientów CWM ZHP
  • Przygotowanie oferty rejsów i szkoleń,
  • Prowadzenie promocji rejsów i szkoleń CWM ZHP w intrenecie,
  • Pozyskiwanie i współpraca ze sponsorami,
  • Opracowanie i przygotowanie do złożenia wniosków grantowych,
  • Realizacja wniosków grantowych i składanie sprawozdań,
  • Organizacja eventów CWM ZHP
  • Współpraca z ZHP

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie, po okresie próbnym, w oparciu o umowę o pracę,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Pracę przy ciekawych projektach,
  • Pracę z ludźmi pełnymi pasji,
  • Możliwość kreowania własnych projektów i zarządzania nimi,
  • Jasne i czytelne zasady zatrudnienia i rozwoju,
  • Podnoszenie kwalifikacji żeglarskich poprzez udział w szkoleniach specjalistycznych,
  • Udział w rejsach studyjnych na jednostkach pływających CWM ZHP.

 

Wynagrodzenie:

Wynagrodzenie po okresie próbnym wynosić będzie od 3100 zł brutto do 3400 zł brutto.

 

Wymagania. Od kandydatów oczekujemy:

  • Znajomości pakietu MS Office,
  • Swobodnego poruszania się w social mediach, (Facebook. Twitter, Instagram, Flickr itp.)
  • Ogólnej wiedzy o działaniu Google AdWords, linkach sponsorowanych, mass mailingu, reklamach na Facebooku,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym,
  • Łatwości tworzenia i redagowania tekstów, znajomości zasad ortografii i interpunkcji w języku polskim,
  • Efektywności, sumienności i obowiązkowości,
  • Samodzielności i dobrego organizowania pracy własnej,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętności pracy z ludźmi.

 

W procesie rekrutacyjnym preferowane będzie:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Członkostwo w ZHP,
  • Doświadczenia żeglarskie,
  • Posiadanie patentu żeglarskiego,
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B,
  • Posiadanie uprawnień wychowawcy kolonijnego/ kierownika wypoczynku
  • Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania treścią na stronach www.
  • Umiejętność obsługi programów graficznych/ programów do obróbki zdjęć.

 

PROCES REKRUTACYJNY

Proces rekrutacyjny będzie przebiegał dwuetapowo. Po analizie CV i listów motywacyjnych, wybrani kandydaci zostaną poproszeni o przygotowanie opracowania związanego z tworzeniem planu marketingowego. 

Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres dyrektor.cwm@zhp.pl do dnia 15 stycznia 2020 r.

 

Patroni medialni: